subota, 31. prosinca 2016.

Avon proizvodi (recenzije) + parfem

Hellou ljepotice,

U ovom postu ću pisati o avon proizvodima io novom parfemu koji sam dobila za Božić.
Tijekom ovog mjeseca sam skupila neke avon proizvode koje možete vidjeti na slici ispod, ai daljnem sadržaju pročitati nešto više o njima.

Avon shock mascara

Ova maskara dolazi u crnom pakiranju od 10 ml. Maskara je crne boje, a rezultat je šokantan. Kao što sam naziv kaže SHOCK MASKARA, stvarno je šok. To je nešto nevjerojatno. Inače ja imam stvarno male trepavice i jako dugo tražim neku maskaru koja bi ostavila rezultat kao ova maskara od avona. Tko ima ovakvih problema s trepavicama savjetujem Avon shock Mascaru .



Avon lip gloss (sjajilo za usne) 

Znači, ja imam najviše sjajila za usne a najmanje ih volim i koristim. 
Ne volim kada mi se usne ljepe, a još manje volim kada mi se kosa ljepi po usnama. Užas. Ovo sjajilo za usne se ne ljepi, a daje sjaj. Moja ocjena je 9/10.



Avon ruž za usne

Iako za mene nisu tamni i napadni ruževi ovaj ruž mi se svidio. Ovaj crveni ruž je vrh !! 
Prigodan za večernje izlaske i za neke posebne prigode. Jedina zamjerka je to što nije mat ruž, no i ovako je jako lijep. 



Avon krema za stopala 

Iskreno, tu kremu sam jednom namazala, ali izgleda obećavajuće.
Nakon tjedan dana stopala vam izgledaju mekšan i ljepša. 
Uporaba: Jednom na dan obilno nanjeti na kožu. Temeljito umasirati.

Ovdje pročitajte sastav: 


I na kraju Parfem- GAP ESTABLISHED 1969 bright

Taj parfem sam dobila za Božić. Prije odličan je. Miris je vrh nad vrhom. Dolazi u pakiranju od 50 ml. Nema se što za reći osim toga da ću ga stalno nositi.




Preporučam ove proizvode? Definitivno da.


🔗Instagram: karos17
🔗Facebook:  Karolina Mudrinjak
🔗Gmail: karolina.mudrinjak48 karolina.mudrinjak48@gmail.com
Posljednji post pročitajte OVDJE .


Nema komentara:

Objavi komentar