utorak, 25. travnja 2017.

Balayage ombre (Annyer)

Hellou ljepotice,
S obzirom na to da se bliži krizma odlučila sam promjeniti malo izgled kose.
Prijateljica mi je preporučila balayage ombre. To mi se svidjelo.
Nagovorila sam mamu, ona je hoće / neće morala pristati.
Ovo su proizvodi koji su bili potrebni za ovu promjenu ...

1) Annyer- Blanche
Ovaj proizvod je namjenjen za izbjeljivanje svih vrsta kose i pramenova. U prahu je plave boje.
Kako se koristi?
Pomiješajte s dvostrukom količinom Annyer Hidrogen Creme ili Annyer Blanche RAZVIJAČ. Miješajte dok smjesa postane homogena i gusta. Nanesite na kosu. Ostavite djelovati određeno vrijeme ovisno o strukturi kose i željenom intenzitetu bijeljenja.




2) Hydrogen Creme
To je razvijen preparata za bojanje i izbjeljivanje kose.
Način korištenja je opisan u gornjem odlomku.




Navedeni proizvodi nisu skupi, ai vrlo su dostupne.
Ja sam zadovoljna.
Nemojte se bojati riskirati. Riskiranjem eksperimentirate. Dopustite si promjene.

Info:
🔗Instagram: karos17
🔗Facebook: Karolina Mudrinjak
🔗Gmail: karolinamudrinjak48@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar